Używając nowoczesnych narzędzi i technologii badamy rynek, przygotowujemy i realizujemy strategię, oraz prowadzimy analizę podjętych działań. Tworzymy indywidualny program marketingowy. Jeśli szukasz wsparcia w zakresie komunikacji, kreowania wizerunku, czy budowy świadomości marki lub produktu, to znalazłeś się w odpowiednim miejscu.
„Kluczem nie jest historia, którą opowiadasz, lecz to by konsument stał się jej bohaterem”.
~ Chris Brogan
Co musisz wiedzieć?
Chcesz zwiększyć sprzedaż, ale nie wiesz od czego zacząć ? Jeśli planujesz prowadzić działania marketingowe ten tekst pomoże Ci zorientować się w kilku podstawowych kwestiach. Ale od początku!
Jak wiesz marketing to ukierunkowane na rynek i klienta czynności wspierające sprzedaż. Mówiąc szerzej o marketingu myślimy już o bardziej konkretnych działaniach takich jak;
- prowadzenie badań i analiza otoczenia,
- wsparcie sprzedaży.
- reklama,
- promocja produktów,
- kreowanie potrzeb,
- dbałość o markę przedsiębiorstwa,
- budowanie odpowiedniego wizerunku przedsiębiorstwa,
Co to jest e-marketing?
Inaczej marketing internetowy, jest to ogół działań, który jako źródło strumieniowania i transmisji informacji wykorzystuje wszelkie kanały i narzędzia online.
Marketing internetowy pozwoli Ci zwiększyć widoczność w sieci i utrwalić relacje marka – odbiorca. Dobra strategia e-marketingowa to taka, w której techniki i narzędzia dostosowane są indywidualnie do Twoich potrzeb.
Dlaczego e-marketing?
W dobie ogólnodostępnego połączenia z siecią, oraz dzisiejszych realiach rynkowych, e-marketing urósł do miana jednej z podstawowych form marketingu, w którym najczęściej wykorzystywane są techniki i narzędzia takie jak na przykład;
- SEO czyli pozycjonowanie i optymalizacja stron www,
- Google Ads w tym wyszukiwanie, reklama i remarketing
- kampanie mailingowe,
- marketing afiliacyjny,
- content marketing,
- video marketing,
- social media marketing,
- influnecer marketing,
- i wiele innych.
Należy pamiętać również o tym, że marketing internetowy rozwija się bardzo szybko co sprawia, iż podstawowe narzędzia, techniki i kanały marketingowe w znaczącym tempie uzupełnia, lub zastępuje się nowszymi rozwiązaniami.
Co to jest social media marketing?
Social Media Marketing to zbiór działań z wykorzystaniem technik i narzędzi marketingowych w serwisach komunikacji internetowej. Polega przede wszystkim na utrzymywaniu relacji i zwiększaniu ruchu w Twoim „E-ŚWIECIE”.
Poprzez rozszerzanie liczby odbiorców, oraz zdobywanie ich uwagi, możesz dla przykładu znacząco podnieść zainteresowanie sobą i swoim produktem lub, wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów, udoskonalać je zdobywając w łatwy sposób opinie na ich temat.
Dodać należy, iż powodzenie działań E-Marketingowych, w tym również marketingu w mediach społecznościowych, często jest zależne od trendów i nowości. To sprawia, że niezwykle ważnym jest przemyślane i nieprzerwane prowadzenie działalności z śledzeniem i wykorzystywaniem odpowiednio dobranych kanałów.
Wybór kanału działań marketingowych nie powinien być wyborem „w ciemno”, spośród najpopularniejszych serwisów internetowych. Tworzoną kampanie należy dostosowywać do potrzeb klienta uwzględniając między innymi preferencje jego, jego produktu, rynku i odbiorców. Aktywność w mediach społecznościowych powinno opierać się o szczegółowe badania i analizy. Efekty kampanii marketingowych określa się prowadząc rejestr wykonanych działań wraz z związanymi z nimi osiągnięciami.
Zacznij inwestować w siebie !
Chodź wydawać się może, że organizacja działalności w social mediach jest prosta, to ta dla wielu bywa syzyfową pracą.
Wyzwaniem mogą okazać się zarówno te proste jak i znacznie trudniejsze zadania, do których można zaliczyć między innymi;
- tworzenie kont, profili, fanpag;e;’ów, blogów, itp. w serwisach internetowych,
- budowę wizerunku,
- prowadzenie działalności w mediach społecznościowych,
- pozyskiwanie publiczności,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- organizacje konkursów, zawodów i zabaw,
- budowanie świadomości marki i produktu,
- wprowadzanie na rynek,
- organizacje spotkań i eventów
- organizacje reklam i promocji.
REKLAMA I MARKETING
Nie ograniczaj się tylko do reklamy w sieci. Inwestując w tradycyjne reklamy możesz znacząco podnieść swoją sprzedaż. Dobór formy reklamy, jej nośników, oraz wybór kanału informacyjnego powinien być zależny od rodzaju i zamierzeń wcześniej przygotowanej kampanii.
Kampanie reklamowe tworzone poprzez kreowanie potrzeb i zachowań, wywołują pragnienia, skutkując tym samym zwiększeniem sprzedaży, oraz wzrostem świadomości marki i produktu.
Aby kampania przynosiła oczekiwany skutek pamiętać trzeba, że podczas tworzenia różnego rodzaju treści i komunikatów, należy zacząć od określenia celu i grupy docelowej. Siła oddziaływania komunikatu często jest zależna od budżetu i rodzaju mediów. Nie zapominaj również, iż efekty nie przychodzą od razu i czasami trzeba na nie po prostu cierpliwie poczekać.
Z nami z łatwością;
- zaplanujesz i zorganizujesz działalność reklamową i promocyjną,
- określisz cele reklamowej działalności Twojego przedsiębiorstwa,
- sporządzisz budżet kampanii reklamowej i promocyjnej,
- zaplanujesz i zakupisz przestrzeń reklamową w mediach,
- przetestujesz projekty i przekazy reklamowe przed publikacją,
- ocenisz wartość przygotowanych reklam,
- ocenisz skuteczność i efektywność kampanii reklamowej,
- opracujesz oferty handlowe dotyczące sprzedaży usług i towarów.
Jak zamówić wsparcie ?
W BlooMamoot szanujemy Twój czas i pieniądze dlatego zanim zaczniemy planować nasze działania zapoznamy się dokładnie z Tobą i Twoją firmą. Doradzamy w kwestiach technicznych i wszystkie czynności wykonujemy osobiście, ale wysokość budżetu swojej kampanii określasz Ty. Pamiętaj, że w jego skład wchodzą koszty związane zarówno z naszą pracą (np. grafika do reklam i teksty artykułów), jak również te związane z wykorzystaniem różnych narzędzi, (np. transmisja reklamy w google).
BlooMamoot nie sprzedaje wcześniej przygotowanych pakietów a całą kampanie tworzymy od podstaw.
Z nami masz pewność indywidualnych i solidnych rozwiązań przygotowanych specjalnie dla Ciebie!
Pisz lub dzwoń od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00
www.dinoartstudio.pl
+48 728-271-348 lub napisz kontakt@dinoartstudio.pl