Nasze umiejętności i doświadczenie są gwarancją usług na najwyższym poziomie. W oparciu o najnowsze trendy tworzymy profesjonalne projekty graficzne. Cechuje nas indywidualne podejście do klienta, nieszablonowość, oraz terminowość i dokładność.
Grafika komputerowa
Tworzymy grafikę użytkową jak również grafikę artystyczną. Projektujemy wszystkie rodzaje materiałów POSM, a nasze prace wszechstronnie wspierają działania ATL i BTL. Możesz zlecić nam dosłownie wszystko. Z przyjemnością zaprojektujemy:
- bannery i bannery internetowe,
- billboardy,
- broszury,
- cd i dvd,
- cenniki i cenówki,
- clipboardy,
- dokumenty i papiery firmowe
- etykiety,
- foldery,
- folie,
- gadżety reklamowe,
- kalendarze,
- karty,
- katalogi,
- koperty,
- logotypy,
- naklejki,
- notesy,
- okładki,
- opakowania,
- plakaty,
- pocztówki,
- rollupy,
- segregatory,
- szyldy,
- teczki
- wizytówki,
- www i cms
- zakładki do książek,
- zaproszenia,
- zawieszki,
- i wiele innych.
BANNERY INTERNETOWE
W dobie komputerów to właśnie bannery internetowe są jedną z najbardziej popularnych form reklamy. Ważnym jest aby sam banner zaprojekowany był w oryginalny sposób tak, żeby wyróżniał się na tle witryny co sprawi, że będzie przyciągał wzrok. Należy pamiętać o zwięzłej treść, która nie będzie zanudzała i krótkich stwierdzeniach zachęcających internautę do podjęcia określonych działań.
Dowiedz się więcej o bannerach internetowych.
Przez wzgląd na małą przestrzeń i krótki czas oglądania banneru przez publikę, podczas projektowania należy stosować zasadę minimalizmu i spójności grafiki, ograniczając do minimum ilość użytych barw i zdjęć, tak aby projekt nie rozpraszał uwagi widza.
Przed zamieszczeniem banneru w sieci, warto określić grupę docelową jego odbiorców co znacznie zwiększy skuteczność wyświetlanej reklamy. Tworzenie określonego profilu, bazującego na zachowaniach i zainteresowaniach sieciowych jest możliwe dzięki targetowaniu behawioralnemu, który wykorzystuje historię przeglądanych przez odbiorców stron w internecie.
Rodzaje bannerów internetowych.
Z reguły to medium w którym chcemy wyświetlać banner internetowy, informuje o tym jak plik graficzny powinien zostać przygotowany. W związku z tym istnieje wiele standardów i rozmiarów bannerów internetowych. Za ich jednostkę miary przyjmuje się piksel.
Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA), oraz Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) znormalizowały i ustaliły formaty bannerów z których najbardziej popularne to banery typu Banners and Buttons i Skyscrapers.
BILLBOARDY
Jeśli chcesz promować swoje produkty za pomocą nośników reklamy zewnętrznej, warto pomyśleć o reklamie billboard’owej, która dociera do wyjątkowo dużej ilości potencjalnych klientów. Jest tak ponieważ, konstrukcje tego typu umieszczane są w miejscach o dużym zagęszczeniu społecznym, takich jak centra miast, czy główne trasy komunikacyjne. Podczas projektowania billboardu największe znaczenie ma stworzenie skutecznego przekazu, czyli takiego, który zachęci do nabycia danego produktu albo skorzystania z konkretnej usługi.
Najważniejszym elementem billboardu jest jednak chwytliwe hasło, które zawierać musi maksimum treści przy minimalnej liczbie słów.
Inne równie ważne cechy bilbordu, budujące jego efektywność, to m.in.:
- brak jasnych kolorów które są niewidoczne z dużej odległości,
- duża czcionka w kroju, który zapewnia łatwy odczyt napisów,
- kolor czcionki zapewniający odpowiedni kontrast między tłem a samym napisem,
- teksty umieszczone w centrum reklamy.
Reklama billboard’owa musi być czytelna i pozbawiona jakichkolwiek błędów. Ważne jest aby zrezygnować z dużej ilości tekstu, ponieważ ludzie przechodzący, lub przejeżdżający ulicą, z powodu pośpiechu i panującego w koło zamętu, skupiają wzrok jedynie na krótkich i czytelnych przekazach. Ponadto równie ważne jest wykorzystanie atrakcyjnych grafik i zdjęć, zgodnych z charakterem działalności.
BROSZURY, FOLDERY I KATALOGI
Ważnym elementem strategii firmy jest marketing prowadzony przy pomocy dokumentów drukowanych co pozwala nie tylko na budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, ale również na ich pozyskiwanie. W każdym z tych przypadków chcąc przedstawić swoje usługi lub produkty bezpośrednio, korzystać będziemy z folderu, katalogu lub broszury. Bardzo często jednak zdarza się, że te trzy pojęcia są ze sobą mylnie mieszane a ich nazwy używane wymiennie.
Podstawowe różnice
Folder jest jednokrotnie złożonym arkuszem papieru co sprawia że ma tylko cztery strony. W związku z tym można w nim zawrzeć znacząco mniej informacji w porównaniu do broszury, która jak się przyjęło, nie powinna zawierać więcej niż 64 strony. Co do przeznaczenia to zarówno folder jak również broszura powstają w celu prezentowania firmy, jej produktów, usług, czy realizacji z tą różnicą, że folder tworzy się w podstawowej mierze i nastawiony jest na krótką, zwięzłą treść prezentującą w sposób szybki i skrótowy najważniejsze informacje, tak aby nie przytłaczały potencjalnego odbiorcy.
Katalog z reguły ma większą objętość niż broszura czy folder, lecz ilość stron nie jest jego wyznacznikiem. Tym co go na prawdę odróżnia jest zakres merytoryczny zawartych w nim informacji. Katalogi standardowo zawierają szczegółowe informacje i drobiazgowe opisy dlatego też ich obszerność jest znacznie większa. Co do zasady katalogi mają przedstawiać wszystkie produkty czy usługi oferowane przez firmę.
CD i DVD
Każda płyta CD lub DVD wymaga odpowiednio zaprojektowanej grafiki do nadruku na samym nośniku jak również projektu książeczki, okładki, czy różnego rodzaju pudełek i opakowań, które nie tylko zabezpieczy przed uszkodzeniem mechanicznym płyty, ale również w wyjątkowy sposób podkreślają jej charakter i rodzaj zapisanego materiału. Najczęściej stosowane są tu opakowania kartonowe, plastikowe, papierowe lub foliowe
Rodzaje druku na płytach
Druk offsetowy podobnie jak w poligrafii jest obecnie najczęściej stosowanym sposobem przenoszenia obrazu z formy drukarskiej na odpowiednio przygotowane podłoże. Tego rodzaju druku używa się przy dużych nakładach a jego efekt końcowy jest trwały i estetyczny.
Druk cyfrowy z UV nanosi się prosto na płytę która w kolejnym etapie produkcji będzie nagrywana. Ta technologia wykorzystywana jest z reguły przy małych nakładach, a sam druk daje wyjątkową jakość porównywalną do jakości fotograficznej.
Druk sitowy (sitodruk) powstaje przez przetłaczanie farby na odpowiednie podłoże i jest stosowany w szczególnych przypadkach (np. gdy wykorzystuje się kolorystykę Pantone). Rozdzielczość sitodruku jest niższa niż podczas druku offsetowego.
GADŻETY REKLAMOWE
Gadżety są niezbędnym elementem budowania wizerunku i kształtowania relacji z klientami. Mimo, że większość osób jako złoty środek uważa reklamę w sieci, to korzyści płynących z wykorzystywania marketingu gadżetowego jest znacznie więcej.
Produkcja gadżetów jest stosunkowo tanią i efektywną formą reklamy a ponadto same upominki mogą zaspokoić wiele potrzeb, co sprawia, że mają ogromny potencjał.
Należy pamiętać, że przemyślane upominki o odpowiedniej jakości z pewnością pomogą w skutecznej promocji firmy lub produktu, dlatego tworząc własną markę, lub planując kampanie reklamową nie można pominąć indywidualnych gadżetów reklamowych.
Gadżety reklamowe są również jednym z najskuteczniejszych narzędzi które w sposób bezpośredni wspierają sprzedaż, oraz przyciągają i zatrzymują uwagę odbiorców, będąc przy tym ogniwem umożliwiającym rozwijanie rozpoznawalności.
Masz inne pytania? Napisz na kontakt@dinoartstudio.pl
Obserwuj nas na