Nasze umiejętności i doświadczenie są gwarancją usług na najwyższym poziomie. W oparciu o najnowsze trendy tworzymy profesjonalne projekty graficzne. Cechuje nas indywidualne podejście do klienta, nieszablonowość, oraz terminowość i dokładność.

Grafika komputerowa

Tworzymy grafikę użytkową jak również grafikę artystyczną. Projektujemy wszystkie rodzaje materiałów POSM, a nasze prace wszechstronnie wspierają działania ATL i BTL. Możesz zlecić nam dosłownie wszystko. Z przyjemnością zaprojektujemy:

  • bannery i bannery internetowe,
  • billboardy,
  • broszury,
  • cd i dvd,
  • cenniki i cenówki,
  • clipboardy,
  • dokumenty i papiery firmowe
  • etykiety,
  • foldery,
  • folie,
  • gadżety reklamowe,
  • kalendarze,
  • karty,
  • katalogi,
  • koperty,
  • logotypy,
  • naklejki,
  • notesy,
  • okładki,
  • opakowania,
  • plakaty,
  • pocztówki,
  • rollupy,
  • segregatory,
  • szyldy,
  • teczki
  • wizytówki,
  • www i cms
  • zakładki do książek,
  • zaproszenia,
  • zawieszki,
  • i wiele innych.

BANNERY INTERNETOWE

Grafika komputerowa Raptor Graph

W dobie komputerów to właśnie bannery internetowe są jedną z najbardziej popularnych form reklamy. Ważnym jest aby sam banner zaprojekowany był w oryginalny sposób tak, żeby wyróżniał się na tle witryny co sprawi, że będzie przyciągał wzrok. Należy pamiętać o zwięzłej treść, która nie będzie zanudzała i krótkich stwierdzeniach zachęcających internautę do podjęcia określonych działań.

Dowiedz się więcej o bannerach internetowych.

Przez wzgląd na małą przestrzeń i krótki czas oglądania banneru przez publikę, podczas projektowania należy stosować zasadę minimalizmu i spójności grafiki, ograniczając do minimum ilość użytych barw i zdjęć, tak aby projekt nie rozpraszał uwagi widza.

Grafika komputerowa Raptor Graph

Przed zamieszczeniem banneru w sieci, warto określić grupę docelową jego odbiorców co znacznie zwiększy skuteczność wyświetlanej reklamy. Tworzenie określonego profilu, bazującego na zachowaniach i zainteresowaniach sieciowych jest możliwe dzięki targetowaniu behawioralnemu, który wykorzystuje historię przeglądanych przez odbiorców stron w internecie.

Rodzaje bannerów internetowych.

Z reguły to medium w którym chcemy wyświetlać banner internetowy, informuje o tym jak plik graficzny powinien zostać przygotowany. W związku z tym istnieje wiele standardów i rozmiarów bannerów internetowych. Za ich jednostkę miary przyjmuje się piksel.

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA), oraz Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) znormalizowały i ustaliły formaty bannerów z których najbardziej popularne to banery typu Banners and Buttons i Skyscrapers.

BILLBOARDY

Grafika komputerowa Raptor Graph

Jeśli chcesz promować swoje produkty za pomocą nośników reklamy zewnętrznej, warto pomyśleć o reklamie billboard’owej, która dociera do wyjątkowo dużej ilości potencjalnych klientów. Jest tak ponieważ, konstrukcje tego typu umieszczane są w miejscach o dużym zagęszczeniu społecznym, takich jak centra miast, czy główne trasy komunikacyjne. Podczas projektowania billboardu największe znaczenie ma stworzenie skutecznego przekazu, czyli takiego, który zachęci do nabycia danego produktu albo skorzystania z konkretnej usługi.

Grafika komputerowa Raptor Graph

Najważniejszym elementem billboardu jest jednak chwytliwe hasło, które zawierać musi maksimum treści przy minimalnej liczbie słów.
Inne równie ważne cechy bilbordu, budujące jego efektywność, to m.in.:

  • brak jasnych kolorów które są niewidoczne z dużej odległości,
  • duża czcionka w kroju, który zapewnia łatwy odczyt napisów,
  • kolor czcionki zapewniający odpowiedni kontrast między tłem a samym napisem,
  • teksty umieszczone w centrum reklamy.

Reklama billboard’owa musi być czytelna i pozbawiona jakichkolwiek błędów. Ważne jest aby zrezygnować z dużej ilości tekstu, ponieważ ludzie przechodzący, lub przejeżdżający ulicą, z powodu pośpiechu i panującego w koło zamętu, skupiają wzrok jedynie na krótkich i czytelnych przekazach. Ponadto równie ważne jest wykorzystanie atrakcyjnych grafik i zdjęć, zgodnych z charakterem działalności.

BROSZURY, FOLDERY I KATALOGI

Grafika komputerowa Raptor Graph

Ważnym elementem strategii firmy jest marketing prowadzony przy pomocy dokumentów drukowanych co pozwala nie tylko na budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, ale również na ich pozyskiwanie. W każdym z tych przypadków chcąc przedstawić swoje usługi lub produkty bezpośrednio, korzystać będziemy z folderu, katalogu lub broszury. Bardzo często jednak zdarza się, że te trzy pojęcia są ze sobą mylnie mieszane a ich nazwy używane wymiennie.

Grafika komputerowa Raptor Graph

Podstawowe różnice

Folder jest jednokrotnie złożonym arkuszem papieru co sprawia że ma tylko cztery strony. W związku z tym można w nim zawrzeć znacząco mniej informacji w porównaniu do broszury, która jak się przyjęło, nie powinna zawierać więcej niż 64 strony. Co do przeznaczenia to zarówno folder jak również broszura powstają w celu prezentowania firmy, jej produktów, usług, czy realizacji z tą różnicą, że folder tworzy się w podstawowej mierze i nastawiony jest na krótką, zwięzłą treść prezentującą w sposób szybki i skrótowy najważniejsze informacje, tak aby nie przytłaczały potencjalnego odbiorcy.

Katalog z reguły ma większą objętość niż broszura czy folder, lecz ilość stron nie jest jego wyznacznikiem. Tym co go na prawdę odróżnia jest zakres merytoryczny zawartych w nim informacji. Katalogi standardowo zawierają szczegółowe informacje i drobiazgowe opisy dlatego też ich obszerność jest znacznie większa. Co do zasady katalogi mają przedstawiać wszystkie produkty czy usługi oferowane przez firmę.

CD i DVD

Grafika komputerowa Raptor Graph

Każda płyta CD lub DVD wymaga odpowiednio zaprojektowanej grafiki do nadruku na samym nośniku jak również projektu książeczki, okładki, czy różnego rodzaju pudełek i opakowań, które nie tylko zabezpieczy przed uszkodzeniem mechanicznym płyty, ale również w wyjątkowy sposób podkreślają jej charakter i rodzaj zapisanego materiału. Najczęściej stosowane są tu opakowania kartonowe, plastikowe, papierowe lub foliowe

Rodzaje druku na płytach

Druk offsetowy podobnie jak w poligrafii jest obecnie najczęściej stosowanym sposobem przenoszenia obrazu z formy drukarskiej na odpowiednio przygotowane podłoże. Tego rodzaju druku używa się przy dużych nakładach a jego efekt końcowy jest trwały i estetyczny.

Druk cyfrowy z UV nanosi się prosto na płytę która w kolejnym etapie produkcji będzie nagrywana. Ta technologia wykorzystywana jest z reguły przy małych nakładach, a sam druk daje wyjątkową jakość porównywalną do jakości fotograficznej.

Druk sitowy (sitodruk) powstaje przez przetłaczanie farby na odpowiednie podłoże i jest stosowany w szczególnych przypadkach (np. gdy wykorzystuje się kolorystykę Pantone). Rozdzielczość sitodruku jest niższa niż podczas druku offsetowego.

GADŻETY REKLAMOWE

Grafika komputerowa Raptor Graph

Gadżety są niezbędnym elementem budowania wizerunku i kształtowania relacji z klientami. Mimo, że większość osób jako złoty środek uważa reklamę w sieci, to korzyści płynących z wykorzystywania marketingu gadżetowego jest znacznie więcej.

Grafika komputerowa Raptor Graph

Produkcja gadżetów jest stosunkowo tanią i efektywną formą reklamy a ponadto same upominki mogą zaspokoić wiele potrzeb, co sprawia, że mają ogromny potencjał.

Należy pamiętać, że przemyślane upominki o odpowiedniej jakości z pewnością pomogą w skutecznej promocji firmy lub produktu, dlatego tworząc własną markę, lub planując kampanie reklamową nie można pominąć indywidualnych gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe są również jednym z najskuteczniejszych narzędzi które w sposób bezpośredni wspierają sprzedaż, oraz przyciągają i zatrzymują uwagę odbiorców, będąc przy tym ogniwem umożliwiającym rozwijanie rozpoznawalności.

Masz inne pytania? Napisz na kontakt@dinoartstudio.pl

Obserwuj nas na