Znając oczekiwania naszych klientów, oraz posiadając odpowiednią wiedzę i umiejętności, tworzymy niepowtarzalne aplikacje, sklepy, serwisy i witryny internetowe, które są zawsze dostosowywane indywidualnie do Twoich potrzeb.

T-REX Systems uzupełnia pozostałe działy DinoArt Studio i ukierunkowany jest na wsparcie różnego rodzaju podmiotów w zakresie tworzenia, modernizacji, administrowania i prowadzenia stron internetowych w tym witryn, sklepów, serwisów i portali. Dodatkowo w naszej ofercie posiadamy budowę aplikacji, oraz systemów komunikacji i zarządzania, które znacząco ułatwią prowadzenie biznesu.

Aplikacje

Rozwój telefonów komórkowych do stopnia komputera kieszonkowego sprawił, że w ostatnim okresie bardzo popularnym stało się posiadanie własnej aplikacji. Coraz więcej najróżniejszych podmiotów wyraża chęć posiadania swojej aplikacji, ponieważ ta może nie tylko znacząco usprawnić pracę, ale również pomóc utrzymywać relację z klientami. Dobra aplikacja często polecana jest z wykorzystaniem zasad poczty pantoflowej co pozwala nawiązywać nowe i trwałe relację z odbiorcą. W znaczeniu informatycznym popularnie nazywana apka to nic innego jak program użytkowy. Wśród wielu różnych aplikacji tego typu odróżniamy ich trzy podstawowe rodzaje. Są nimi aplikacje komputerowe w Polsce nazywane po prostu programami, aplikacje mobilne tworzone na urządzenia przenośne takie jak smartfon czy tablet, oraz aplikacje internetowe wykorzystujące przeglądarki internetowe, które pracują na serwerach i komunikują się z hostem użytkownika poprzez sieć komputerową.

Strony internetowe

Strona internetowa to zbiór logicznie uporządkowanych i połączonych ze sobą elementów, treści i obrazów, które wyświetlane są pod jednolitym adresem elektronicznym za pomocą przeglądarki internetowej.

Definicja strony www nie jest ściśle określona, więc pojęcia takie jak strona, serwis czy witryna internetowa są pojęciami używanymi wymiennie. Oznacza to, że stroną internetową może być nazwana zarówno jednostronna wizytówka, jak również złożony z wielu podstron portal ogłoszeniowy, biblioteka cyfrowa, lub blog.

Sklepy internetowe

Z uwagi na wygodę i obniżenie kosztów sprzedaży, oraz ostatnie doświadczenia z przeciwdziałaniem Covid19 i jego następstwami, handel elektroniczny jako jedna z form handlu, stał się bardzo popularny. W przeciwieństwie do tradycyjnego, sklep internetowy dał możliwość szybkiego porównania produktów, oraz ich cen u wielu dostawców jednocześnie. Szczegółowe opisy produktów budują całościowy, a nie jak w przypadku zakupów stacjonarnych szczątkowy obraz produktu, którym jesteśmy zainteresowani. Dodatkowo opinie i rekomendacje użytkowników danego sklepu, lub osób które nabyły jakiś produkt, budują niezależny obraz co do jakości i opłacalności ewentualnego zakupu. Sklep internetowy wyróżnia również fakt, że jest on w stanie pomieścić nieskończoną ilość kategorii produktów. Kolejnym ważnym aspektem jest transparentność, oraz łatwość dokonywania zakupów, ale też ich wymiana, reklamowanie bądź zwrot.

Chociaż do niedawna jako konsumenci transakcje internetowe obdarzaliśmy raczej ograniczonym zaufaniem, to te wyewoluowały do bardzo znaczących. Jak podaje PeP Aż 80% społeczeństwa korzystająca z transakcji bezgotówkowych płaci przelewami internetowymi. Sklepy internetowe stały się tym samym jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc handlu. Należy pamiętać jednak, że w sieci wciąż natrafić możemy na oszustów, którzy tylko czekają na moment naszej nieuwagi.

Myśląc o sklepach online powinniśmy pamiętać że nie dotyczą one tylko handlu dobrami materialnymi. Elementem każdego sklepu internetowego są strony z ofertą, czyli tak zwane podstrony. Towar czy usługi grupowane są za pomocą kategorii, a one w zależności od rodzaju sklepu, oraz jego oferty i asortymentu, mogą tworzyć podkategorie. Te z kolei to kategorie wielopoziomowe nazywane inaczej drzewami. Sklepy internetowe w większości przypadków posiadają możliwość filtrowania i segregowania asortymentu, oraz usług co znacząco ułatwia poruszanie się po nim. Dzięki takim rozwiązaniom banalnie proste staje się odnajdywanie danego produktu, lub usługi z wyszczególnieniem interesujących nas cech. W większości sklepów on-line funkcjonuje tzw. koszyk. Działanie koszyka jest odwzorowaniem tradycyjnego koszyka na zakupy z tym, że odbywa się za pomocą kliknięcia na hiperłącze odpowiadające towarowi bądź usłudze.

Cały proces transakcji powinien być prosty, zrozumiały i jak najkrótszy, każdy z jego etapów optymalizowany zgodnie z zasadami UX. Zazwyczaj składać się on 4 podstawowych kroków:

  • Krok 1 – wyszukanie pożądanego produktu bądź usługi,
  • Krok 2 – przekazanie danych potrzebnych do dokonania transakcji (w tym np. dane osobowe, dane do wysyłki, itd.),
  • Krok 3 – zapłata za dokonanie zakupu,
  • Krok 4 – potwierdzenie zakupu.

Portale, serwisy i witryny internetowe

Tworzymy niesamowite strony internetowe wykorzystujące systemy zarządzania treścią CMS, oraz piszemy profesjonalne strony www, które systemów zarządzania treścią CMS nie używają. Wszystkie nasze projekty dostosowywane są do indywidualnych potrzeb klienta.

W celu zwiększenia funkcjonalności, dostępności i przejrzystości witryny, pozostajemy w stałym kontakcie z klientem podczas całego procesu tworzenia jego strony. Nasze projekty to:

  • estetyka i nowoczesność,
  • płynność i szybkość działania,
  • wyróżnianie się na tle innych,

Ceny projektu uwarunkowane są rodzajem i nakładem pracy, najczęściej jednak nie przekraczają one kosztu kilkuset złotych. Dla przykładu cena jednostronnej wizytówki w formie strony internetowej to koszt rzędu od 100 do 200 zł. Do ceny należy doliczyć również koszty publikacji i utrzymania strony takie jak np; hosting, domena, certyfikaty czy narzędzia płatne.

Aby zapewnić użyteczność i satysfakcje, nasze witryny, strony, portale i serwisy są zawsze responsywne, czyli takie, które mają na celu dobre renderowanie ich składników na różnych urządzeniach i w różnych rozmiarach okien lub ekranu.